Blogolj!

Már nem tölthetőek ingyenesen mindenhol az elektromos autók Budapesten

Dorogi László
2019.05.29.
Üzleti alapra helyezi az ELMŰ-ÉMÁSZ az e-autók töltésére szolgáló töltőoszlopok használatát a fővárosban. Az áramszolgáltató szerint a közterületi töltők célja alapvetően nem az otthoni töltés kiváltása, hanem a napi közlekedési szükségletek támogatása. 

Gablini Gábor: 20 éves távlatban látom a hazai autópiacot

2018.11.01.
Gablini Gábor 1988-ban nyitotta meg első javítóműhelyét, majd 1989-ben kezdte el a Peugeot típusú járművek forgalmazását. A cégcsoport azóta Nissan, Peugeot, Hyundai és Kia márkákat forgalmaz, valamint az Infiniti kizárólagos partnere, és elsőként ismerték fel az elektromos autók előnyeit. A napokban a Kamarai Napok keretén belül a Főváros gazdaságáért díjjal ismerte el tevékenységét a BKIK.

Metál Zoltán: Olyan innováció indult el nálunk, amit nem lehet elvitatni

2017.11.10.
Metál Zoltán megnyilatkozásaiból nem az derül ki, hogy egy vélemény nélküli, teszetosza ember. A jelenlegi „legfőbb taxis”  elárulja, hogy hazánk fővárosa miben előzi meg személyszállítás tekintetében a nyugat-európai nagyvárosokat, hogy miért irreális elképzelés a kötelező elektromobilitás a taxiknál és hogy a BKIK milyen közvetítő szerepet játszott abban, hogy a  rend  irányába elmozdult a taxi-szolgáltatás és átláthatóvá, kiszámíthatóvá vált a fővárosi taxi  . Blogstar-interjú.

Ezeket a cikkeket olvastad már?