Blogolj!

Kőkeményen ellenőrzik a taxis hiénákat

A készenléti rendőrség a fővárosi bulinegyedben tartott háromnapos razziát, amelyet az engedély nélkül fuvarozó taxisok sem úsztak meg szárazon.

Tovább tisztítanák a taxipiacot

2018.10.18.
A kiskapuk bezárása és az ellenőrzés hatékonyságának növelése tisztíthatja meg a hazai taxipiacot. A célzott ellenőrzések 2-3 százaléka tár fel súlyos jogsértéseket, melyek áldozatai elsősorban az országba látogató turisták.

Jöhet a taxis-kerekasztal

Kecskés István
2018.10.18.
A taxisok azért is fizetnek, hogy állhassanak: ezt hívják drosztdíjnak. Az állomások kijelölése nem egyszerű, hiszen ezzel fogynak a parkolóhelyek.

Taxis hiénák: szigorodhatnak a szabályok, komolyabb szankciók jöhetnek

Kecskés István
2018.10.18.
Döbbenetes: alig három kilométeres út kilencezerért, indonéz valuta, mint váltó, 25 ellenőrzés egy taxisnak egy évben, 57 ezres tarifa. A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara csütörtökön tartotta az Ipar és Kereskedelem Napját, amelynek fontos része volt a Taxi Expo.
Címkék: BKIK, taxi, taxis expo

Zsabka Zsolt: A rendszer hibája, hogy kevés a fiatal!

Kecskés István
2018.10.17.
Az Ipar és Kereskedelem Napjának (október 18.) legnagyobb nyeresége, hogy a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) két legnagyobb tagozata összefogott a siker érdekében. Zsabka Zsolt, a BKIK Ipari Tagozatának elnöke beszélt erről, a fiatal vállalkozókról, valamint a taxisokról is. Blogstar-interjú.

Az online pénztárgép bevezetésének köszönhetően tisztul a taxis piac

Kecskés István
2017.11.14.
Még vidéki személyfuvarozók is érkeztek Budapestre az I. Taxi Expóra. Tankó Zoltán, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) ipari tagozatának megnyitójában elmondta, hogy külföldi példákat is figyelembe véve hozták létre a rendezvényt, amelynek fő célja a tapasztalatcsere.

Metál Zoltán: Olyan innováció indult el nálunk, amit nem lehet elvitatni

2017.11.10.
Metál Zoltán megnyilatkozásaiból nem az derül ki, hogy egy vélemény nélküli, teszetosza ember. A jelenlegi „legfőbb taxis”  elárulja, hogy hazánk fővárosa miben előzi meg személyszállítás tekintetében a nyugat-európai nagyvárosokat, hogy miért irreális elképzelés a kötelező elektromobilitás a taxiknál és hogy a BKIK milyen közvetítő szerepet játszott abban, hogy a  rend  irányába elmozdult a taxi-szolgáltatás és átláthatóvá, kiszámíthatóvá vált a fővárosi taxi  . Blogstar-interjú.

Ezeket a cikkeket olvastad már?